Ken je klant
Om in te kunnen spelen op de behoeften van klanten moet je deze kennen. Waar zij ze naar op zoek? Wat hebben ze nodig?
Marketing persoonlijk maken is een van de grootste geheimen. Het moet mensen raken en zij moeten zich erin herkennen. Als bedrijf is het belangrijk goed in te spelen op de behoeften van klanten. Dit kan op verschillende manieren. Maar waar begin je?
Wij geven graag enkele tips:
Om in te kunnen spelen op de behoeften van klanten moet je deze kennen. Waar zij ze naar op zoek? Wat hebben ze nodig?
Geen algemene mails verspreiden naar een grote groep potentiele klanten. Deze verdwijnt wellicht al snel in de prullenbak zonder dat deze gelezen of überhaupt geopend is. Is er een bezoeker op jouw website geweest en ergens afgehaakt? Wij kunnen nagaan op welk moment dit is geweest zodat we hierop in kunnen spelen met een persoonlijke mail.
Als je een artikel schrijft over jouw bedrijf vanuit jezelf, schrijf dan in de ik vorm. Toon menselijkheid en betrokkenheid.
Als je doet wat iedereen doet zal je niet snel opvallen. Verras jouw klanten, bezoekers, lezers ect. en gebruik je creativiteit.
Hoe persoonlijke marketing het beste tot stand komt voor jouw website vertellen wij graag. Wij nemen de tijd om jou en jouw klant te leren kennen, stellen een persoonlijk marketingplan op en helpen naar meer (online) succes.
Laat ons je verder helpen waar de blogpost ophoudt.