Verstand van wat we doen
Bekijk onze certificeringen
Welke doelen heb jij gesteld voor jouw bedrijf? Wil je succesvol zijn op korte termijn of lange termijn? Succesvol zijn op korte termijn klinkt natuurlijk heel aanlokkelijk, maar doelen stellen om op de lange termijn succesvol te blijven als bedrijf geeft jouw bedrijf een langere levensduur. Stel je voor, je gaat een lange avond stappen met vrienden, maar drinkt aan het begin van de avond al te veel. Grote kans dat jij de volgende dag niet meer weet wat er aan het einde van de avond gebeurd is. Door de drankjes over de avond te verdelen kun je van elk moment genieten en maak je alles mee. Dat wil je toch ook voor jouw bedrijf?
Er zijn natuurlijk veel verschillende voorbeelden die we kunnen bespreken over waarom iets op de lange termijn beter werkt dan op de korte termijn. In deze blog hebben we het over nieuwe klanten aantrekken vs. minder vertrekkende klanten en welke keuze dan op de lange termijn succesvoller is. Wat denk jij? Precies, klantbehoud maakt jouw bedrijf op lange termijn succesvoller. Het is belangrijk om als bedrijf je steeds meer te focussen op customer retention.
Als belangrijkste reden geven klanten aan dat ze niet de juiste aandacht krijgen en het gevoel hebben dat je hen niet meer belangrijk vindt. Ook verlaten klanten jouw bedrijf wanneer ze niet meer tevreden over de service zijn. Een van de grootste valkuilen van bedrijven is het aanbieden van een flinke korting aan nieuwe klanten en de huidige klanten niet ‘belonen’ voor jullie relatie en dat zij trouw zijn aan jouw bedrijf.
Daarnaast zijn er 5 redenen waarom je aandacht zou moeten besteden aan bestaande klanten:
Wel is het belangrijk om de SEO van jouw website ALTIJD up-to-date te houden. Wanneer je hier een lange tijd geen tijd of geld (indien je dit uitbesteed hebt aan een online marketing specialist) aan besteed, zul je dalen qua posities op Google. Het kan vervolgens weer een lange tijd duren voordat je je oude posities terug hebt.
Er zijn natuurlijk verschillende manieren om jouw klantenbestand te houden zoals deze nu is. Om verschillende redenen zul je zien dat er echter toch een aantal klanten zijn die jouw bedrijf toch verlaten, helaas is hier niks aan te doen. Wat kan je dan wél doen om jouw klanten te behouden?
Zeker in deze tijd is het lastig om nieuwe klanten te werven, des temeer belangrijk om je huidige klanten te behouden. Pas deze tips toe en ik weet zeker dat jouw klanten jou en jouw bedrijf meer gaan waarderen. Extra vragen? Neem dan contact met mij op!
Ik ben via Google bij Designpro terechtgekomen. Wat direct aansprak was de professionele uitstraling. Na het eerste contact ben ik de samenwerking aangegaan met Designpro, de medewerkers van Designpro denken graag met je mee en ik ben zeer te spreken over de service die Designpro verleent. Er wordt snel geschakeld en mijn wensen worden snel en goed opgepakt. Wat ik ook echt handig vind, is het systeembeheer, de content vullen kan ik zelf waardoor ik niet telkens contact op hoef te nemen met de websitebouwer. Designpro krijgt van mij een dik verdiende 9.
Er bestond al wel een oude website, of eigenlijk slechts een onderdeel van een portal, voor onze mooie camping in Noorwegen. Dit voldeed natuurlijk niet aan onze wensen. We wilden hiervoor dan ook graag een eigen website hebben. Op advies van een bevriende collega kwamen wij bij Designpro uit voor de realisatie van deze website.
Het ontwerp is gebaseerd op een ontwerp van een andere kennis van mij, deze is goed overgenomen en aangevuld waar nodig door Jasper van Designpro. We hebben dan ook veel direct contact gehad met deze Front-end developer, wat leidde tot het huidige resultaat. Onze complimenten over het resultaat. Wij zijn 100% blij! Een 9 is dan ook minimaal ons cijfer.
Wij zijn bij Designpro terecht gekomen omdat wij een lokaal bedrijf zochten met kennis van het inrichten van websites.
Onze opdracht voor Designpro was om een website te bouwen, die modern en slank was. Dat wil zeggen met adequate informatie maar zonder overbodige ballast. Dat is prima gelukt. De website is overzichtelijk en door ons, als relatieve leken, makkelijk te beheren.
De samenwerking met Designpro is prima; de lijntjes zijn kort en er is persoonlijke aandacht over en weer.
Wij bevelen Designpro van harte aan.
Onze website is ontworpen en gerealiseerd door Designpro, de keuze om ook online marketing bij Designpro onder te brengen was snel gemaakt. In onze branche hebben we naam gemaakt, ons doel is dan ook om onze naamsbekendheid in tact te houden. Daarnaast willen we ook goed gevonden worden door particulieren.
Na een start met lager resultaat kunnen we zeggen dat het de goede kant op gaat en we gevonden worden! Designpro heeft zich vanaf dag 1 ingezet voor ons en daar zijn we dan ook heel blij mee. De samenwerking vinden wij nu heel goed tot bijna perfect te noemen. Het valt ons op dat degene die ons bezoekt heel goed bekend is met de materie, en de dienst verleent op uiterst gepaste wijze. Acties die besproken zijn, worden meteen ondernomen en doorgezet. Ga zo door! - Onder druk de Beste!