Verstand van wat we doen
Bekijk onze certificeringen
Wat doe jij als je iets te geks hebt gezien, op straat, bij iemand in de bus of op televisie? Je wilt het hebben, maar hoe heet het? Waar koop je het?
Stel, je zit in de bus op weg naar huis, en een van jouw medereizigers heeft een supertof rood suède jasje aan! De kans is groot dat je niet vraagt waar ze het jasje gekocht heeft. Ook omdat het onmogelijk is te communiceren met iemand die drie rijen voor je zit in zo'n overvolle bus.
En nu? Je gaat naar Google! Is het niet? In het bekende zoekbalkje vul je in: “rood suède jasje half lang dames, chique.” Om gelijk te kijken of Google jou het juiste jasje kan aanbieden, zoek je tussen de afbeeldingen! Zo herken je hem gelijk en vind je de juiste winkel waar je het jasje direct, nog in de bus, online bestelt!
Nu zoekt natuurlijk niet iedereen naar jasjes van een medereiziger in de bus. Maar dit geeft wel aan hoe afbeeldingen bijdragen aan het aankoopproces van online kopers.
En dát is nu precies waar Google gebruik van maakt! In de U.S. is Google begonnen met “Shoppable ads on Google Images”. Dit is een nieuwe manier voor online adverteerders om hun klanten te bereiken. Deze shoppable ads on Google Images, zijn stiekeme advertenties tussen de normale afbeeldingresultaten. Je kunt de voorwerpen op de afbeelding een of meerdere tags mee geven om meer te vertellen over wat de bezoeker ziet op de afbeelding. Je kunt het voorwerp een naam geven, een merk en de prijs benoemen. Uiteraard hoeft de bezoeker maar een kleine klik met zijn of haar rechter- danwel linkerwijsvinger te maken om op de juiste webshoppagina uit te komen.
Deze advertenties staan dus niet, zoals shopping advertenties, bovenaan de pagina op een rijtje als opvallende advertenties, maar tussen de normale resultaten. Echter wel gemarkeerd met een kleine ‘gesponsord’ aanduiding.
En zo ziet ziet dat er dan uit!
Volgens de studie waar Google deze nieuwe stap op baseert, de studie zelf wordt echter verder niet benoemd door de grote zoekmachine, concludeerde dat 50 procent van de online kopers aankopen doet naar aanleiding van een foto. Nu is dit natuurlijk iets wat jij en ik ons prima kunnen voorstellen, een webshop zonder afbeeldingen levert minimale verkopen op. Je wilt kunnen zien wat je koopt!
Nu werkt deze vorm van adverteren natuurlijk niet alleen bij mensen die ‘toevallig’ een product hebben gezien op straat en dat willen hebben. Maar wat als klanten nog in de ontdekkende fase zijn van hun aankoopproces? Wat als ik opzoek ben naar jouw hand geverfde servies, maar dat nog niet weet? Ik ben misschien wel opzoek naar een mooi housewarmingcadeau voor een vriendin. Omdat zij altijd vrolijk is, zoek ik naar “mooie bloemige schalen” of “vrolijk gekleurde slaschalen”. Door te scrollen door de zoekresultaten met de meest uiteenlopende slaschalen van geel tot delfsblauw, zie ik jouw mooi subtiele geverfde schaal met de meest gedetailleerde bloemen: die moet ik hebben! In minder dan een seconde ben ik op jouw webshoppagina voor de specifieke slaschaal aanbeland! Nu is de conversie nog maar een kleine stap!
Wij kunnen niet wachten totdat deze nieuwe vorm van SEA ook in Nederland beschikbaar is! En jij?
Ik ben via Google bij Designpro terechtgekomen. Wat direct aansprak was de professionele uitstraling. Na het eerste contact ben ik de samenwerking aangegaan met Designpro, de medewerkers van Designpro denken graag met je mee en ik ben zeer te spreken over de service die Designpro verleent. Er wordt snel geschakeld en mijn wensen worden snel en goed opgepakt. Wat ik ook echt handig vind, is het systeembeheer, de content vullen kan ik zelf waardoor ik niet telkens contact op hoef te nemen met de websitebouwer. Designpro krijgt van mij een dik verdiende 9.
Er bestond al wel een oude website, of eigenlijk slechts een onderdeel van een portal, voor onze mooie camping in Noorwegen. Dit voldeed natuurlijk niet aan onze wensen. We wilden hiervoor dan ook graag een eigen website hebben. Op advies van een bevriende collega kwamen wij bij Designpro uit voor de realisatie van deze website.
Het ontwerp is gebaseerd op een ontwerp van een andere kennis van mij, deze is goed overgenomen en aangevuld waar nodig door Jasper van Designpro. We hebben dan ook veel direct contact gehad met deze Front-end developer, wat leidde tot het huidige resultaat. Onze complimenten over het resultaat. Wij zijn 100% blij! Een 9 is dan ook minimaal ons cijfer.
Wij zijn bij Designpro terecht gekomen omdat wij een lokaal bedrijf zochten met kennis van het inrichten van websites.
Onze opdracht voor Designpro was om een website te bouwen, die modern en slank was. Dat wil zeggen met adequate informatie maar zonder overbodige ballast. Dat is prima gelukt. De website is overzichtelijk en door ons, als relatieve leken, makkelijk te beheren.
De samenwerking met Designpro is prima; de lijntjes zijn kort en er is persoonlijke aandacht over en weer.
Wij bevelen Designpro van harte aan.
Onze website is ontworpen en gerealiseerd door Designpro, de keuze om ook online marketing bij Designpro onder te brengen was snel gemaakt. In onze branche hebben we naam gemaakt, ons doel is dan ook om onze naamsbekendheid in tact te houden. Daarnaast willen we ook goed gevonden worden door particulieren.
Na een start met lager resultaat kunnen we zeggen dat het de goede kant op gaat en we gevonden worden! Designpro heeft zich vanaf dag 1 ingezet voor ons en daar zijn we dan ook heel blij mee. De samenwerking vinden wij nu heel goed tot bijna perfect te noemen. Het valt ons op dat degene die ons bezoekt heel goed bekend is met de materie, en de dienst verleent op uiterst gepaste wijze. Acties die besproken zijn, worden meteen ondernomen en doorgezet. Ga zo door! - Onder druk de Beste!