Verstand van wat we doen
Bekijk onze certificeringen
Online platforms waarop je kunt adverteren, zoals Google en Facebook, verbeteren zich continue, waardoor online adverteren steeds efficiënter wordt gedaan en je er steeds minder tijd aan kwijt bent. Veel werkzaamheden binnen de online marketing worden met deze snelheid in de toekomst geautomatiseerd. Hierdoor krijg je steeds meer de tijd om in te gaan op strategieën en herhalende en tijdrovende werkzaamheden hoeven niet meer te worden uitgevoerd. Dit is allemaal het gevolg van een steeds beter werkende machine learning van deze platforms. Maar hoe kun jij hierop inspelen om ook in de toekomst succesvol binnen de online marketing te zijn? Dat lees je in deze blog.
Machine learning is een zelflerend systeem en wordt gebruikt door verschillende platforms, zoals Google en Facebook. Het doel van machine learning is om bepaalde werkzaamheden uit handen te nemen die herhalend en tijdrovend zijn. Denk hierbij aan het instellen van biedingen, het laten zien en samenstellen van de meest relevante advertenties en het bereiken van de juiste doelgroep met de juiste campagnes. Om deze werkzaamheden zo goed mogelijk uit te voeren, kijkt machine learning naar de data uit het verleden om zo een voorspelling voor de toekomst te kunnen doen.
Om machine learning optimaal in te kunnen zetten, is het belangrijk dat je je richt op de input die je het geeft. Focus je daarbij op de doelstelling van jouw advertentie, het uiterlijk ervan en op je eigen data die je van jouw klanten verzameld hebt.
Het doel van jouw campagne moet centraal staan in hoe je biedstrategieën en campagnes aanstuurt binnen het platform waarop je adverteert. Houd hierbij in gedachten dat kwaliteit waardevoller is dan kwantiteit. Als de conversies die je meegeeft aan machine learning van goede kwaliteit zijn, is de output ook van goede kwaliteit.
Machine learnings van verschillende platforms worden steeds beter in het laten zien van de beste samengestelde advertentie op het beste moment. Hoe beter de samenstelling van de advertentie en hoe beter het moment van zichtbaarheid, hoe beter het resultaat. Om dit te kunnen realiseren is het belangrijk dat je zoveel mogelijk relevante teksten combineert met daarbij horende kwalitatieve afbeeldingen die ook opvallen. Probeer de combinaties van teksten en afbeeldingen te testen om de samenstelling te blijven verbeteren en de machine learning maximale informatie te geven.
Advertentieplatformen hebben al heel veel data beschikbaar van gebruikers. Jouw data hebben ze alleen niet, terwijl jouw data heel waardevol zijn, omdat dit data van jouw klanten zijn. Hoe beter de advertentieplatformen jouw klanten kennen, hoe beter machine learning jou kan helpen met het bereiken van jouw doelgroep. Doordat cookies in de toekomst vrijwel niet meer gebruikt kunnen worden, wordt het delen van data over jouw klanten steeds belangrijker. Deel daarom klantlijsten met email en telefoonnummer met je advertentieplatform.
De verwachting is dat advertentieplatforms machine learning zullen blijven verbeteren, waardoor er steeds meer een verschuiving zal plaatsvinden in de werkzaamheden binnen de online marketing. Het is daarom belangrijk dat je up to date blijft en je gebruik maakt van de voordelen die machine learning biedt, maar daarbij ook alert blijft op de beperkingen die machine learning met zich meebrengt. De veranderingen die zich constant voordoen binnen de online marketing zijn soms moeilijk bij te houden. Bij Van Zwienen Internetmarketing zijn wij goed op de hoogte van deze veranderingen en kunnen hier daarom goed op inspelen. Ben je benieuwd hoe wij op deze veranderingen kunnen inspelen binnen jouw bedrijf? Neem dan contact met ons op. Wij vertellen het je graag!
Ik ben via Google bij Designpro terechtgekomen. Wat direct aansprak was de professionele uitstraling. Na het eerste contact ben ik de samenwerking aangegaan met Designpro, de medewerkers van Designpro denken graag met je mee en ik ben zeer te spreken over de service die Designpro verleent. Er wordt snel geschakeld en mijn wensen worden snel en goed opgepakt. Wat ik ook echt handig vind, is het systeembeheer, de content vullen kan ik zelf waardoor ik niet telkens contact op hoef te nemen met de websitebouwer. Designpro krijgt van mij een dik verdiende 9.
Er bestond al wel een oude website, of eigenlijk slechts een onderdeel van een portal, voor onze mooie camping in Noorwegen. Dit voldeed natuurlijk niet aan onze wensen. We wilden hiervoor dan ook graag een eigen website hebben. Op advies van een bevriende collega kwamen wij bij Designpro uit voor de realisatie van deze website.
Het ontwerp is gebaseerd op een ontwerp van een andere kennis van mij, deze is goed overgenomen en aangevuld waar nodig door Jasper van Designpro. We hebben dan ook veel direct contact gehad met deze Front-end developer, wat leidde tot het huidige resultaat. Onze complimenten over het resultaat. Wij zijn 100% blij! Een 9 is dan ook minimaal ons cijfer.
Wij zijn bij Designpro terecht gekomen omdat wij een lokaal bedrijf zochten met kennis van het inrichten van websites.
Onze opdracht voor Designpro was om een website te bouwen, die modern en slank was. Dat wil zeggen met adequate informatie maar zonder overbodige ballast. Dat is prima gelukt. De website is overzichtelijk en door ons, als relatieve leken, makkelijk te beheren.
De samenwerking met Designpro is prima; de lijntjes zijn kort en er is persoonlijke aandacht over en weer.
Wij bevelen Designpro van harte aan.
Onze website is ontworpen en gerealiseerd door Designpro, de keuze om ook online marketing bij Designpro onder te brengen was snel gemaakt. In onze branche hebben we naam gemaakt, ons doel is dan ook om onze naamsbekendheid in tact te houden. Daarnaast willen we ook goed gevonden worden door particulieren.
Na een start met lager resultaat kunnen we zeggen dat het de goede kant op gaat en we gevonden worden! Designpro heeft zich vanaf dag 1 ingezet voor ons en daar zijn we dan ook heel blij mee. De samenwerking vinden wij nu heel goed tot bijna perfect te noemen. Het valt ons op dat degene die ons bezoekt heel goed bekend is met de materie, en de dienst verleent op uiterst gepaste wijze. Acties die besproken zijn, worden meteen ondernomen en doorgezet. Ga zo door! - Onder druk de Beste!